Professional (foto)Organizer

Opstarttraject

Opstarttraject

Bij het opstarttraject ga je samen met de organizer een dagdeel aan de slag op lokatie.
Dit gebeurt na een uitgebreide intake,  waarin we achterhalen wat wensen zijn en waar knelpunten zitten en welke functie deze hebben. Daarna krijg je tot 3x toe opdrachten mee om zelf verder te gaan, die we vervolgens (telefonisch) bespreken.

Het werkt het beste als het hele traject in korte tijd wordt uitgevoerd. Hierdoor ervaar je de positieve werking van een opgeruimde ruimte aan den lijve! En dat stimuleert enorm om door  te gaan en het ook zo te houden! Dat is wat ik helemaal eens ben met collega Marie Kondo: ook zij stimuleert mensen om zo snel mogelijk het traject af te ronden!

Wat levert het op?

Voordeel van dit traject is de unieke combinatie van de organizer aan huis, die zich op de specifieke situatie kan richten [maatwerk] en vervolgens opdrachten geeft om zelf door te gaan.
Je krijgt inzicht in jouw eventuele valkuilen en leert gaandeweg  ‘tips & tricks’ en de kosten kunnen door het zelf doorgaan aanzienlijk beperkt worden.
En wat te denken van het effect van de ‘stok achter de deur’ !

Ook is dit traject zeer geschikt voor een ‘werkplek aan huis’; behalve aan de stapels papieren  zal ook tijd besteed worden aan prioriteiten stellen en keuzes maken.

Het traject:

  •  intake (telefonisch)
  • dagdeel samen aan de slag (4 uur)
  • 3 x telecoaching (half uur) 


Prijs € 295,- [incl. 21% btw, excl. reiskosten, voor particulieren]

*Voorbeeld van een opstart-traject is te lezen in KekMama 2, ‘Organiseren kun je leren’ oftewel Good Housekeeping, (pag. 62)