Professional (foto)Organizer

Advies traject

Advies

 

 

‘Hoe zou het zijn als ik af en toe eens de tijd neem om mijn zaken echt aan te pakken ?’

Genoeg van Teveel: voor academici, mannen en vrouwen, die ‘druk-druk-druk’ zijn ….

 

 

“Eigenlijk zou ik het gewoon zelf moeten kunnen!” Heel herkenbaar, dat dacht en denk ik zelf ook nog af en toe. En, ja natuurlijk, kun je het ook ‘eigenlijk’ ‘gewoon’ zelf, echter de situatie, de waan van de dag, zorgt ervoor dat we ons er niet toe kunnen zetten, er de tijd niet voor nemen.

En juist academici, druk met allerlei andere ook ‘belangrijke zaken’, kunnen daardoor de ruimte missen om de juiste aanpak, cq logistiek, te zien. Even stilstaan en afstand nemen schiet er vaak bij in: sparren met iemand die actief meedenkt en ook kan doorvragen, kan tot verrassende oplossingen leiden.

Daarbij is ‘organizing’ een vak, wat inhoudt dat ik jarenlang ervaring heb met het aanbrengen van structuur. Soms kan een simpele handeling al een prettig effect hebben.

Met een aantal klanten heb ik inmiddels een onderhoudscontract afgesproken: eens in de paar maanden gaan we om tafel zitten en bespreken, cq onderzoeken, we welke zaken onrust geven, in het achterhoofd ‘zeuren’.
We maken een ‘plan van aanpak’; sommige dingen worden meteen aangepakt, andere zaken worden ingepland, evenals een (telefonisch) terugkijkmoment.

.Mijn ervaring is dat ‘even stilstaan’ met een’ professional organizer op niveau’ een eerste stap naar meer rust en ruimte in het leven biedt.

Wil je ontdekken of het iets voor je is, bel me gerust voor een vrijblijvende intake!

 Soms heeft iemand alleen wat advies nodig en kan weer zelf verder; hiervoor geldt mijn uurtarief € 65,- [incl. btw, afname van min. 2 uur]